danmark. del I

hej. 
ligger just nu i en lite halvhård säng i en husvagn som står placerad i danmark. 
varit här sen i torsdags och stannar till nästa söndag. båtresan hit gick som på räls eller som på vatten? haha. rolig tjej. men iallafall fint väder hela tiden som man kunde gott och väl sitta ute och steka i kvällsolen! väl i danmark gick vi på krogen och mötte upp dom vi skulle bo hos. kvällen sluta iallafall med att jag och Line drog i oss en halv vodka flaska och några gajol. det är helt sjukt hur mycket äldre man känner sig här när jag som är 17år kan gå in i en helt vanlig ica affär och dra på en vodkaflaska på rullbandet. när jag egentligen har drygt 3 år kvar till dess. känner mig bra! 
igår tog vi oss en tur till fredrikshamn. gick i affärer osv. fick med mig lite kläder och annat med mig tillbaks. HITTAT EN SUPERSÖT SAK TILL MIN BÄSTAVÄN OCKSÅ! hon kommer bli så glad! hihi.
väl hemma igen så satte vi igång grillen och grillade allt ni kan tänka er. supergott & dessutom min första grillning i år ;) 
senare under kvällen tog vi en taxi till torgkrogen igen och satt där ett bra tag. men fytusan va trött jag va. tog inte många minuter för mig att somna när jag väl va hemma.
idag drog vi vår första tur till Hjallerup. gud va mycket fina hästar det fanns, gick nog runt bland dom i ett par två timmar! ni ska få se bilder. fick iallafall med mig en tungpiercing hem men imorgon siktar jag in mig på att knäppa i en navelpiercing. ORKAR INTE VÄNTA MER NU! 
nu ska jag iallafall sova och ladda upp för yttligare en tur till Hjallerup imorgon. hoppas ni har haft lika fint väder som jag och att ni mår bra. vissa människor skulle jag bra gärna kunnat stoppa ner i väskan och tagit med mig, iallafall två. ingen nämnd och ingen klämd ;)
ha det bäst. pusss ♥

lite bilder från båten





 
 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Instagram:

suuufi

Kategorier