10 saker ni kanske inte visste.

1. som första på mitt gymnasieval valde jag estetisk media på sundsta och som andra val valde jag frisör på nobel.
2. jag kan verkligen inte kissa ute. spelar ingen roll hur kissnödig jag är.
3. jag har inte packat upp en enda flyttkartong. och jag flyttade in i nya lägenheten 1 april. duktig tjääj.
4. årets valborg va den bästa valborg jag haft. tack alla inblandade ;)
5. jag älskar att fota. lyckan när man får den perfekta bilden. dat feelin'
6. finns inget jag hatar så mycket som snö och spindlar, usch o fy.
7. jag har ett temprament som heter duga. kan gå från jätteglad och trevlig till världens bitch på fem sekunder
8. jag är extremt beroende av min mobil, den är typ min andra halva. haha
9. jag ska gifta mig med harry styles, channing tatum, sebbe staxx, kapten röd och ja.. listan är lång ;)
10. bland det bästa som är när det är kväll - man sitter på en brygga - myggfritt och mysigt! 



Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Instagram:

suuufi

Kategorier