kalasbra!

ett tag sen jag skrev nu. 
skolan har börjat och det va så skönt att få krama alla mina fina frisörbruds igen! 
klassen verkar jättebra och jag är supernöjd!

i lördags va det kalas. farmor, farfar, jesper, Milla, mamma, Kicki, pappa, Sara, erik, Benjamin, Agneta, leffa och tindra va här. mamma hade fixat hemmabakat bröd, kött och potatissalladen gjorde vi tillsammans, supergott! 
tårtan fixade sufi ;) 
jättetrevligt att ha alla på ett och samma ställe. fick pengar, present kort hos Dennis, mascara och en jättefin ring som farmors mammas gubbes gamla tant har haft när hon vart förlovad/gift nån gång eller något sånt. superfin! 
på fredag kommer Putte och Erika hit plus att Sara och erik skulle titta förbi igen och på lördag ska jag ut med folk för då fyller jag åååååår! 

igår kväll körde Milla mig till adde och Elvira och där sov jag inatt. gjorde takeover på deras säng, somnade mellan dom och imorse när jag vakna låg dom på en madrass på golvet. haha! 
vart på folkrace idag med massa härligt folk, nu ligger jag i sängen trött och sjuk. tur att jag bara har idrott och ska hämta ut min skoldator imorgon och på tisdag är jag ledig för hemligt ärende ;) 

ni får ha en fin söndagkväll och jag hoppas ni mår bättre än vad jag gör! puss









Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Instagram:

suuufi

Kategorier