julafton

Julafton var hur bra som helst, firade med gos mat och bra sällskap hos patrik och erika med jesper och mamma. 
sedan begav jag mig vidare till deje till kusinvitamin där faster, pappa, farmor och company var. 
senare på kvällen kom robin till mig och vi kom överens om att det hade varit den bästa julen på länge. söt som han är hade han köpt en plånbok och ett par örhängen åt mig, gosen <3 

igår blev jag och robin bjudna på mat hos pappa och kicki. mysigt. innan vi åt så var vi inne i stan så pappa och kicki fick köpa sig en varsin ny dator. på kvällen drog vi med erikooo ut och träffade massa härligt folk, när jag väl tänker efter va det sån jävla bra kväll igår. 

nu sitter jag och robin i sängen och väntar på erik. jag, robin, erik och milla ska shoppa loss på mellandagsrean på bergvik. 
är så jävla tacksam över att ha dom här människorna i mitt liv så ni förstår inte. så mycket kärlek på dom <3 

 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Instagram:

suuufi

Kategorier