det kommer sol, det kommer regn.







hejsan på er! 
de senaste dagarna har varit lite upp och ner. 
saker som jag har värdesätt så högt har rasat samman. inget är löst, men det är på en bra början. jag fick inte den sommaren jag ville ha, ingen av oss fick det men vi fick avsluta allt på samma sätt som vi påbörjade det och det betyder nästan mest. 
jag fick höra det jag kände att jag behövde och det lugnade ner mig en hel del. 

lördagen i det stora hela är väl ett ganska stort frågetecken. 
så mycket kärlek och så mycket hat på en och samma gång utav och till folk omkring mig. 
det som hände i Sunne gör mig inte till nån "fitta" som ni påstår utan det gör mig till en människa. man ska inte behöva ta emot hur mycket skit som helst utan tillslut når det en gräns och den gränsen nåddes i Sunne. 
förutom allt onödigt drama så va Sunne bra, träffade härliga människor och jag fick skratta utav mig. 
tackar allt och alla för en bra kväll! 

bingo igår med yvonne, mamma och piga. gick lika dåligt som vanligt, haha!
åkte till stan senare på kvällen och träffade alexander och fredrik. tror vi drog därifrån vid typ halv tre? tre? 
nu iväntar jag min fina fästis som är på vårdcentralen, imorgon ska jag tillbaka till jobbet. skönt!

ha det bra folks, pussss















Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Instagram:

suuufi

Kategorier