tre diamanter.

det finns tre personer som har kommit in i mitt liv och ändrat det totalt. 
dom har gjort mitt liv till något så mycket bättre
jag vet inte hur jag ska förklara eller hur jag ska få fram detta på ett bra sätt för jag har vänner/familj utöver dom som jag skulle göra allt för. som jag skulle gå genom eld och vatten för men dessa tre personerna kan jag inte ens fatta vad jag har gjort för att förtjäna i mitt liv. 

Miranda Wigander. 
en person som alla fattade att jag menade, men en person som ingen i denna värld kan förstå hur mycket jag uppskattar. Vi satt i fredags och pratade i telefon i tre timmar. vi gick igenom allt sjukt vi gjort. och då snackar vi sjukt. för ett år sen hade vi aldrig ens kunnat föreställa oss att det skulle se ut såhär idag. det är så mycket som har förändrats. så många människor som har visat avundsjuka på våran vänskap och försökt slita oss isär men ändå så står vi här idag. tillsammans. som bästa vänner. 
och jag kan inte föreställa mig någonstans i denna värld att vi kommer vara något annat än bästa vänner. hon är den jag skriver till så fort någonting händer. det är hon som är först på plats när någonting har hänt. det är hon som torkar alla dom där tårarana som trillar. det är hon som vet allt men fortfarande stannar och uppskattar mig för den jag är. hon är min klippa, min fina fästis ♥

     
 


Elvira Rogstadmoen
vi kom fram till igår att vi har umgåtts i ungefär ett år nu. hon är som min lillasyster (tråkigt nog smartare än mig)
skulle något hända henne eller skulle nån va dum mot henne, så är det jag som är på plats och skyddar henne. inget får hända min lilla skrutt. hon har blivit en del av familjen, på väldigt kort tid. 
jag kommer aldrig glömma när jag satt på mattelektionen och stirra på henne (#ingenpsykopatjaglovar) och tänkte "fan den där bruden ska jag lära känna" sagt som gjort. dock samtidigt som hon tänkte att jag va världens största bitch. 
men ta lärdom av det folks, hon hade fel ;) 
hon är min vapendragare i skolan, hon finns alltid där. vi kan bli jordens största ovänner men vi vet fortfarande vart vi har varandra. även hon är en sån person som vet allt om mig men fortfarande uppskattar mig för den jag är. min pluttsis ♥

      



Robin Andersson 
min fina fina robin. alltså när jag ska skriva nåt om robin så får jag aldrig fram nåt. jag bara sitter och ler. 
det är så svårt att förklara på så många sätt och vis. robin är en sån människa jag skulle göra allt för. en sån människa mitt liv inte skulle funka utan. jag mår så fruktansvärt bra med den killen. 
den killen har så många otroligt bra sidor att om jag skulle förklara dom så vet jag inte ens vart jag skulle börja. även om saker ibland sviktar så vet vi båda två att vi står starka och vi vet båda två vart vi har varandra i slutändan.
du är leendet jag bär, du är lyckan av min dag ♥

      


 
 
 
 
 




Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Instagram:

suuufi

Kategorier