nyår

nyår va bra, men nyktert och det känns faktiskt förjävla bra idag.
började med att jag och robin följde med durre till sunne för att köpa en ledramp, sen drog vi vidare mot molkom till mamma, bror, lotta och barn. åt gott och hade jättetrevligt! 
jesper kom och hämtade mig och robin sen gled vi vidare på fest hos jesper. bra drag och ett vardagsrumsbord mindre, stackars robin hade foten emellan när bror min hoppa på bordet så hans fot mår inte så bra.
nu ligger han och sussar i min säng och jag är på gång att fixa lite käk åt oss.

EN SAK som jag stör mig på är att folk letar cred för att dom är nyktra på nyår. jag gjorde det för min egen skull, för att jag inte ville må som en påse nötter idag. men folk som seriöst letar CRED för det, det är en fucking självklarhet att man inte dricker sig pissfull om man har barn eller nåt annat att ta ansvar över. 

 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Instagram:

suuufi

Kategorier