energispridare

då börjar torsdagen gå mot sitt slut och den här kvällen är faktiskt konstigare än andra. ikväll ska jag somna i min stora säng ensam och ja, för mig är sånt ganska jobbigt - hur töntigt det än låter. robin har åkt till sin farbror och ska va där hela helgen. men det kan även va skönt för oss båda. jag har bestämt med bobbis att vi ska umgås i helgen och imorgon ska jag till forshaga en sväng på morgonen för ett möte. så den här helgen ska nog gå både bra och fort! 


träffa lillkusin när jag var påväg från pappa och kicki förut. vilken liten energispridare hon är. hon berättade att hon skulle köpa ett instrument när hon skulle ut och resa i sommar "en sån där med rör som såg ut som en kudde" kom fram till att hon menade nog en säckpipa och till svar får jag "eller så köper jag en docka". det är ju bra att ha olika alternativ, haha. 


planen är nu att kika nått avsnitt av keeping up with the kardashians och sedan stänga mina gröna ögon, hoppas ni haft en fin torsdag och att ni isåfall får en lika fin fredag. 
puss & kram ♥

 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Instagram:

suuufi

Kategorier