jäääääp

hej.
sitter och funderar på om jag ska dra till Grums eller om jag ska dras dit nån annan dag iställlet.
känns lite jobbig och sätta sig på en buss till kd sen byta för att komma till grums. SPECIELLT när det regnar ute. 
bläälälälä... vi får se. Ska förresten till Ida, som jag nog inte har träffat på över ett år. vi har nog inte sagt dom finaste sakerna om varann eftersom vi skiljdes av för att vi bråkade. men jag behöver inte fler ovänner så varför bråka ? särskilt när man inte ens kommer ihåg vad man bråkar för. så friends again! 
fast ändå, skiter nog i Grums idag oh åker dit nån annan dag i veckan. jag har ju liksom till den 23 augusti på mig att komma dit så det hinner vi med! 

igår så drog jag med mig Elina och Madde till skivtjärn för lite sol och bad. Badade faktiskt för första gången i år, dock så doppa jag mig inte (a) dåligt med färg från solen blev det också! 
Sen iallafall så kom det dåliga vädret, nån som blir förvånad ? så då drog jag med mig Isabelle och en annan madde till forshaga, mötte denniz och bara gick runt och chilla typ, snacka lite skit osv.. ja ni fattar! 
skönt med nytt folk att umgås med, verkligen! 
drog hem med kvart i elva bussen mötte fabian på bussen som man inte sett på typ hundra år, hah! 
gick iaf hem, la mig i sängen och kolla på lite One tree hill. sen skrev milla till mig så jag åkte ut med henne, Johan och Jesper i typ en timme. Va väl hemma runt tjugo över två nångång. kolla på lite mer Oth innan jag somnade. jepjep. Idag vaknade jag runt två ? tre kanske ? och idag kommer ju Mattias och Boppa hem från västkusten så får väl träffa dom om jag inte ska till Grums, blir priiiiima det! 
Ja, nu vet ni ju vad jag har haft för mig... nu blir det att lägga sig oh kolla på lite oth. 

blöööögger mer sen. pössssss ♥

vänta ... en sak jag har funderat på är vilka som läser min blogg ? 
vore kul och veta faktiskt, så snälla kasta in en kommentar om vem du är och varför du läser min blogg så skulle jag faktiskt bli jätteglad, tar ju typ bara en minut sååååatt. snäääällla ? ♥

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Instagram:

suuufi

Kategorier