farfar ♥

Hej.
tog sommarlov i torsdags, riktigt skönt! 
nu vänder jag blad och påbörjar ett nytt kapitel, dags att hämta nya krafter och "börja om". 
iallafall, i torsdags kväll vare bal. klockan elva bestämde Jag, Isabella och Anna oss för att det inte kommer bli så mycket mer än såhär. så vi drog till deje sådär lite spontant. 
haha.. när vi vänta på bussen förresten så hade Issa och Anna redan bytt om till "vanliga kläder" och jag hade fortfarande min klänning på mig så jag fick lite smått panik och bestämde mig för att jag inte kunde sätta mig på bussen med klänning så det va bara att ställa sig och byta om sådär mitt i forshaga.. nej, jag är normal! HAHA
när vi kom till deje så typ skulle Anna träffa Johan och Isabella skulle träffa Isac. Så jag drog iväg till Milla och Jimmie under tiden. hände väl inge mer än så den kvällen mer än att Issaaabella sov hos mig. 
på fredagen så kollade vi på när niorna i deje gick ut, efter det drog jag till farfar. 
Så nu sitter jag här, helt okej .. händer inte så mke haha.. 
Imorgon bär det av hem sen får vi se vad jag hittar på under veckan haar ju som sagt ELVA veckors sommarlov framför mig! 
shuuuu bitches ♥



Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Instagram:

suuufi

Kategorier