längtat efter att göra

ganska länge sen sist. förlåt. 
precis varit ute med Anna, Jesper och Robin. riktigt skönt att göra nåt annat än att sitta här uppe i lägenheten. 
jag och robin har börjat kolla på one tree hill, robin älskar det ;)
jag har sett det så många gånger förr så jag kan ju iprincip utantill, men bra som fäään är det! 
Robin har åkt till forshaga och jag åker förmodligen dit imorgon, jag tycker inte om att sova borta men med bra sovsällskap funkar faktiskt det mesta! 
imorgon mina damer och herrar så ska jag göra någonting som jag verkligen LÄNGTAT efter att göra. ni får veta mer imorgon. 
nu ska jag fixa min powerpoint till ett tal jag har i skolan om någon vecka, faktiskt riktigt taggad.

ha en fin torsdagskväll och sov så gott. puss på er. 

 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Instagram:

suuufi

Kategorier