råååååångest

nu ligger jag här helt själv med ett huvud som håller på att sprängas varje gång jag hostar.
men dumt att klaga, får ta mig en huvudvärkstablett och en glass när jag skrivit klart. 
min fina pojkvän har precis åkt hem och jag ska sova själv inatt, råångest. kan vara bra ibland också kanske. imorgon är det sista dagen i skolan för mig innan jag går på helg, har börjat småpacka lite inför branäs men får packa resten imorgon. ska bli så jävla kul att åka iväg och spendera några dagar med människor man tycker om. det är inte så att jag annars spenderar mina dagar med sådana människor jag inte tycker om man ni förstår vad jag menar! 

om cirkus en timme eller två kommer det upp ett litet roligare inlägg så håll utkik ;) 
puss på er sålänge! 

bjuder på en gammal bild på mig och min pingla! 



Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Instagram:

suuufi

Kategorier